بانک خوب سرمایه است

   
    • سامانه پیام رسان و پاسخگوی پیام کوتاه بانک سرمایه (SOD) 300058

    • سامانه پیام رسان و پاسخگوی پیام کوتاه (SOD)

      این سامانه با ارسال پیام از طریق «پیام‌کوتاه SMS» و «پست‌الکترونیکی (Email)» اطلاع‌رسانی عملیات‌های بانکی و رویدادهای مختلف حساب و کارت مشتریان را انجام می‌دهد.

      سامانه پیام رسان و پاسخگوی پیام کوتاه (SOD)

      مشتریان محترم می‌توانند با اعلام و ثبت شماره تلفن همراه خود در شعب و فعال‌سازی این سرویس، از دریافت پیام‌های مذکور به شرح ذیل مطلع شوند:

      • پیام‌های عمومی: خوشامدگویی، تبریک تولد و سالگرد عضویت، تغییر مشخصات، یادآوری تمدید خودکار دوره اشتراک سرویس و ...
      • پیام‌های تراکنش مالی: انواع واریز، برداشت به سپرده‌های مشتری با شرح توضیحات کامل شامل: مبلغ، زمان، کانال انجام تراکنش، شرح سند، مانده‌حساب و رسید پرداخت قبوض
      • پیام‌های خدمات بانکداری الکترونیک: «ورود موفق» و «ورود ناموفق» و «مسدود شدن نام کاربری» سامانه‌های تلفن‌بانک، اینترنت بانک و موبایل بانک
      • پیام‌های مرتبط با تسهیلات: یادآوری سررسید اقساط، پرداخت اقساط و وضعیت تسهیلات به گیرنده‌وام و ضامنین
      • پیام‌های کارت‌های سرمایه: صدور، تغییر وضعیت، تمدید تاریخ انقضاء، تغییر رمز اول، فعال‌سازی رمز دوم، تغییر رمز دوم، تغییر وضعیت رمز دوم، یادآوری تاریخ انقضاء
      • پیام‌های کارت‌ اعتباری: مصرف اعتبار پرونده اعتباری، باز شدن دوره، صدور صورتحساب، یادآوری پرداخت بدهی، تبدیل بدهی به تسهیلات، یادآوری تاریخ انقضا پرونده اعتباری، منقضی شدن کارت

      سامانه پاسخگوی پیام مشتریان(SMS On Demand)

      سامانه پاسخگویی پیام کوتاه )SOD ) خدمتی مبتنی بر پیامک است که مشتریان را قادر می­سازد با استفاده از شماره تلفن همراه خود که در زمان افتتاح حساب به بانک ارائه نموده‌اند و ارسال پیام کوتاه در قالب کد دستوری مشخص به سرشماره 300058، خدمات و اطلاعاتی در مورد تراکنش‌های صورت گرفته‌شده روی حساب‌های خود را دریافت نمایند. پس از فعال‌سازی این سرویس در شعب بانک سرمایه کافی است جهت دریافت راهنمای دستورات این سامانه پیامکی با متن (Help + فاصله + شماره مشتری) را به سرشماره 300058 ارسال شود. (نمونه: help 785555)

      از جمله خدماتی که این سامانه ارائه می‌دهد می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد و همچنین راهنمای کامل دستورات سامانه SOD در وب‌سایت بانک سرمایه نیز در دسترس است.

      • دریافت راهنمای دستورات
      • دریافت شماره شبای حساب
      • دریافت موجودی حساب
      • دریافت سه گردش آخر (روزجاری) حساب
      • دریافت چند گردش آخر حساب
      • دریافت موجودی حساب به‌صورت متوالی
      • لغو درخواست‌های دوره‌ای
      • دریافت لیست تسهیلات مشتری
      • دریافت مشخصات تسهیلات دریافتی مشتری
      • دریافت صورت‌وضعیت چک

      مشتریان گرامی در صورت تمایل به فعال سازی و استفاده از خدمات فوق می‌توانند به هریک از شعب بانک سرمایه مراجعه نمایند.

      فایل ها
      فایل کاتالوگ

کلیه حقوق متعلق به بانک سرمایه است